12 תשובות
כן כי לא צריך שהם יתחילו לעשות גם שם פיגועים
(כמובן שלא כל המוסלמים מחבלים אבל יש הרבה שכן)
(כמובן שלא כל המוסלמים מחבלים אבל יש הרבה שכן)
זה רק על מוסלמים או על כולם?
1. הוא לא אוסר על כל המוסלמים. הוא אוסר על מוסלמים ממדינות שחמות מבחינת סיכון של טרוריסטים. 16 מדינות אני חושב. ויש 56 מדינות מוסלמיות.
2. כן אני מסכים עם החוק. אמריקאים אמורים למות בגלל שאולי יהיו מוסלמים שירגישו נעלבים ? אותם מוסלמים צריכים לחשוב על החיים של האמריקאים.
3. יש גם מוסלמים שמסכימים עם החוק הזה כמו שייח טווידי ועוד.
2. כן אני מסכים עם החוק. אמריקאים אמורים למות בגלל שאולי יהיו מוסלמים שירגישו נעלבים ? אותם מוסלמים צריכים לחשוב על החיים של האמריקאים.
3. יש גם מוסלמים שמסכימים עם החוק הזה כמו שייח טווידי ועוד.
טוב שכך, זו אכן גזענות אבל שווה לא לקחת סיכון ולאפשר לטרוריסטים להגר לשם גם
שואל השאלה:
על שבע מדינות מוסלמיות
על שבע מדינות מוסלמיות
אנונימי
שואל השאלה:
מוזמנים לקרוא
מוזמנים לקרוא
אנונימי
אז דונלד טראמפ הוריד מדינות.
הרשימה המקורית של אובמה הייתה נראה לי 16 מדינות.
אני לא בטוח שזה היה הדבר הנכון להוריד מדינות אבל לא יכול להגיד בוודאות.
הרשימה המקורית של אובמה הייתה נראה לי 16 מדינות.
אני לא בטוח שזה היה הדבר הנכון להוריד מדינות אבל לא יכול להגיד בוודאות.
שואל השאלה:
אתה רציני? לאובמה אף פעם לא היתה רשימה כזאת ובתור אדם מוסלמי הוא גם בחיים לא היה יוצר כזאת
אתה רציני? לאובמה אף פעם לא היתה רשימה כזאת ובתור אדם מוסלמי הוא גם בחיים לא היה יוצר כזאת
אנונימי
הרבה דברים שיש עכשיו נובעים מהמדיניות של אובמה.
ההפרדה של ילדים ממשפחות בגבול זה משהו שאובמה התחיל וטראמפ פועל לשנות. אובמה גירש (ובצדק, זה משהו שהוא עשה נכון) מיליונים של מהגרים בלתי חוקים מאמריקה.
ההפרדה של ילדים ממשפחות בגבול זה משהו שאובמה התחיל וטראמפ פועל לשנות. אובמה גירש (ובצדק, זה משהו שהוא עשה נכון) מיליונים של מהגרים בלתי חוקים מאמריקה.
כן
זה חוק חכם
בקרב המוסלמים יש מלא נטיות לאלימות וטרור זה מגן על ארצות הברית ככל שניתן
סתכלי מה קרה לאירופה מאז המהגרים מסוריה
פשוט קטסטרופה הם מחרבים ומשתלטים עלייה....
זה חוק חכם
בקרב המוסלמים יש מלא נטיות לאלימות וטרור זה מגן על ארצות הברית ככל שניתן
סתכלי מה קרה לאירופה מאז המהגרים מסוריה
פשוט קטסטרופה הם מחרבים ומשתלטים עלייה....
לא מסכים עם זה אבל בכללי אני כן בעד מכסת הגירה שנתית בכל המדינות(בלי קשר לדת/גזע/מדינת מוצא)
הגנה עצמית זה לא גזענות. אבל ניסית...