7 תשובות
כולן ככה.
אדישים אל כולם, רגישים אלייך.
אדישים אל כולם, רגישים אלייך.
לא אני מכירה מלא בנות שאוהבות בנים אדישים
לגטימי לאהוב תכונה כזו של בן אדם
זה יכול לרתק בנות
זה יכול לרתק בנות
לדעתי כן
לא גם אני ככה
היי אני אדיש
אני מכיר רק בנות שמאוד צמודות לחברים שלהן וחברים שלהן אוהבים את זה ואני אישית מאוד אדיש ומרוחק אז לא עבד לי תתחתני איתי?
אנונימי
באותו הנושא: