תשובה אחת
וואו. קרה לי אותו הדבר בדיוק אני מתה.
במקרה שלי זה בגלל שהוא התאהב בי אבל לא רציתי אותו חזרה...אין ידידות כשאחד הצדדים מאוהב..עכשיו אנחנו בקשר אבל קנאה מהצד שלו וזה..עדיף לך שתשכחי ממנו כי מהמשך היחסים בניכם במקרה ותשלימו את רק תסבלי. בן אדם שלא רוצה לאבד אותך - לא יאבד אותך בשום אופן.
במקרה שלי זה בגלל שהוא התאהב בי אבל לא רציתי אותו חזרה...אין ידידות כשאחד הצדדים מאוהב..עכשיו אנחנו בקשר אבל קנאה מהצד שלו וזה..עדיף לך שתשכחי ממנו כי מהמשך היחסים בניכם במקרה ותשלימו את רק תסבלי. בן אדם שלא רוצה לאבד אותך - לא יאבד אותך בשום אופן.
באותו הנושא: