5 תשובות
את לגמרי בסדר...
זה בסדר,גם אני חילוני ולא קרה לי כלום
זה בסדר גמור, אני בעצמי כזה.
יש אנשים שקשה להם לקבל ולהבין
(הרוב מקבלים ובסדר גמור)
אל תלכי בדרך שקובעים לך להיות בה
תחפשי תמיד את האמת
את בסדר גמור
באותו הנושא: