6 תשובות
אוי מביך
אנונימית
קרינגי
ווירד רצח
מה ראיתי הרגע? ._.
אה-
אם זה ddlg אז זה סבבה אבל...
למה בטיקטוק, ולמה במוזיקה קרינגית ו-
אוי ואבוי
אם זה ddlg אז זה סבבה אבל...
למה בטיקטוק, ולמה במוזיקה קרינגית ו-
אוי ואבוי
מה
ראיתי
כרגע
ראיתי
כרגע
באותו הנושא: