13 תשובות
הוא נוקם בך!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא סיננתי!!!
אנונימית
הוא רוצה להראות לך איך הוא הרגיש.
שואל השאלה:
הוא ממש עושה דווקא
אנונימית
כן תכלס.
תגידי לו כזה "אוקי אממ , הבנתי , סליחה על מה שלא עשיתי "
תתעלמי מזה שהוא מסנן, מנסה להחזיר לך תראי שלא מזיז לך
שואל השאלה:
הראתי שכן מזיז לי אופסי. הוא אמר שהוא מצטער, שהוא ישן ושחבר שלו אולי היה מחובר לו, זה תירוץ?
אנונימית
כן!! אל תפלי לזה!!
אבל כאילו אל תגידי לו שאת לא מאמינה
שואל השאלה:
הוא ממש חמוד וכל שנייה אומר שהוא מצטער ורשמתי לו טוב ושממש התעצבנתי ושאני לא סובלת שמסננים, אני כבר לא יודעת מה לעשות ואם להאמין לו תמיד או לא
אנונימית
זה לא נשמע אמיתי מה שהוא אמר על חבר שלו ושישן, אבל אל תכנסי לריב תגידי טוב ושפעם הבאה לא יסנן כי את לא אוהבת את זה
שואל השאלה:
תודה! עזרת לי המון
אנונימית
בכיף! פה לכל דבר, מוזמנת לפרטי :)