5 תשובות
ראיתי בטוויטר כמה וכמה.
בין הציוצים "שעצוב שגם מדינת ישראל גזענית", "שימשיכו לריב בינהם ואז יהיה יותר קל להעיף אותם" והשיא של האפלקציה ממישהו אנטי ישראל שפשוט נגד המדינה ובעד העדה.
שואל השאלה:
ובגלל זה אני אוהבת את חול
אנונימית
שואל השאלה:
מי?
אנונימית
לא ניראלי עדיין
נקווה
כנראה שכן.