התחברות הרשמה

המדריך שלי בקורס כתב בוואטסאפ בוקר טוב ושאל מי ער.

אני לא מהאנשים האלה שפעילים בוואטסאפ ועונים כל הזמן... לכתוב משהו או לא?
3 ביולי 2019, 09:09
קורסיםמדריכיםמד"אכתיבההתנדבות    
2 תשובות
תכתבי בוקר טוב הוא כבר ידע שאת ערה
I
Irreplaceable
אתה יכול לבחור עם לכתוב או לא
זה לא אנחנו ששולטים על הבחירה שלך..
לא הבנתי למה שואלים שאלה כזאת פה
אנונימית
באותו הנושא:
יש לי היום מיונים לקורס מדריכים במדא מאמינים בי שאני אתקבל?
היי אני בכיתה יא מדריכה בקורס 60 של מדא ויש מצב שקצת נדלקתי על החניך שלי בקורס..
קורס מדריכים- תעודת מדריך
הבדל בין מפקד ומדריך בקורס?
אני נמצאת בקורס ויש מדריכים כאלה שיושבים בצד תמיד ובוהים בי ..למה?
קורס מדריכים ב במדא עולה כסף?
המדריכה שלי בקורס מדא עוזבת ואנחנו כקורס רוצים לקנות לה משהו. יש הצעות?
יש לי בקיץ קורס מדריכים של שבועיים וחצי בתנועת נוער
מתנדבי מדא ומדריכים קורס
מי יהייה פה בקורס תארן ומדריכים א'?
מישהו יצא לקורס תאר"ן או לקורס מדריכים ב?