3 תשובות
הייתי.. הרגשה לא הכי טובה אבל צריך מידי פעם לבקר.
הלכתי כמה פעמים. אל תלחצי. תעמדי, תכבדי וזה ייגמר תוך חצי שעה
מבינה אותך. תנשמי עמוק ותלכי עם מישהו שאת סומכת עליו.