3 תשובות
היא לא משרתת את המטרה, ההפגנה יצאה מכלל שליטה.
אבל.. שוב.. זה שהמפגינים לא היו בסדר וכל מה שעשו היה אלימות מיותרת לא אומר שכל העדה ככה. בבקשה נסו להבין.
היא לא.
אנונימית
המחאה כבר מזמן לא משרתת את המטרה ועושה יותר נזק.