3 תשובות
תמיד יש בשמיים גם..
אני מדליקה את מצב טיסה רק בהמראה ונחיתה
ואויו אני בדיוק טסה מחר
אנונימית
אני הייתי ולא היה. אבל אולי עכשיו יש