3 תשובות
תמיד יש בשמיים גם..
אני מדליקה את מצב טיסה רק בהמראה ונחיתה
אני מדליקה את מצב טיסה רק בהמראה ונחיתה
ואויו אני בדיוק טסה מחר
אנונימית
אני הייתי ולא היה. אבל אולי עכשיו יש
באותו הנושא: