מה שהיה היה בבקשה ממכם אתם סתם שואלים שאלות בשביל פאקינ* להגיע לחמות.! תעשו לי טובה יש לכם מספיק שאלות פה בשביל לדעת קצת יותר לעומק אני גם חלק מהעדה הזו, אתם סתם מנסים להוציא אותכם יותר צודקים ועל מה?! אני ממש לא תומכת בהפגנה שהייתה ובצדק! לשרוף מכוניות, לנפץ זכוכיות של חנויות, ולהרביץ ללבנים, אתם צודקים. אבל חאלס! כל מאית שניה יש 700 שאלות על אותו דבר. אין צורך לצאת עליי.