9 תשובות
שואל השאלה:
אוטובוס
אנונימית
כן רק כמה שיותר מוקדם
עדיף לפני אחת
שואל השאלה:
אני אצטרך גם לחזור...
אנונימית
אין הפגנות בכבישים,הכבישים פתוחים.
האמת שכן הוויז מודע לכל החסימות ובטח גם נהגי האוטובוס
תלוי עם איזה כלי רכב את נוסעת
כן, יכלת גם היום..
לא ידוע אבל עדיף לחכות קצת