5 תשובות
שואל השאלה:
האם יש עוד סימנים?
האם יש עוד סימנים?
אנונימית
שואל השאלה:
מתבייש בי.
מתבייש בי.
אנונימית
אני חושבת שהדרך הכי טובה לדעת היא פשוט לשאול... תוכלי לראות את התגובה שלו ולדעת... (לדעתי)
אם הוא לא מדבר עם אנשים עלייך, לא רוצה להראות אותך לחברים שלו או להורים שלו, לא מחזיק ידיים איתך או מחבק אותך בציבור
באיזה אופן את מדברת? מתביש בך, או מתביש לשתף אותך במשהו?
באותו הנושא: