3 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה כי אני קצת כן, ומעציב אותי שהוא הפסיק לדבר כי כל פעם באלי לשלוח לו הודעה /:
אוקיי תודה כי אני קצת כן, ומעציב אותי שהוא הפסיק לדבר כי כל פעם באלי לשלוח לו הודעה /:
אנונימית
קוראים לזה גוסטינג
זה כדי לראות אם את תשברי ושלחי לו הודעה (ככה זה מבחינתי כשאני עושה גוסטינג לבן אדם)
זה כדי לראות אם את תשברי ושלחי לו הודעה (ככה זה מבחינתי כשאני עושה גוסטינג לבן אדם)
שואל השאלה:
אוקיי אז בסוף הוא נשבר בעצמו? כי הוא שלח הודעה, ובשיחות הקודמות הוא היה קצת יבש ו.. הבנתי שאנחנו נפסיק לדבר. אז גם לקחתי צעד אחורה.. ועכשיו כשהוא שלח הודעה ואמר שהתגעגע, זה פשוט השאיר אותי מבולבלת אז גם לא שלחתי לו הודעה כמה ימים כבר בעצמי... זה ממש מטומטםם כל משחקי המי ישלח הודעה. לא מבינה רוצה או לא
אוקיי אז בסוף הוא נשבר בעצמו? כי הוא שלח הודעה, ובשיחות הקודמות הוא היה קצת יבש ו.. הבנתי שאנחנו נפסיק לדבר. אז גם לקחתי צעד אחורה.. ועכשיו כשהוא שלח הודעה ואמר שהתגעגע, זה פשוט השאיר אותי מבולבלת אז גם לא שלחתי לו הודעה כמה ימים כבר בעצמי... זה ממש מטומטםם כל משחקי המי ישלח הודעה. לא מבינה רוצה או לא
אנונימית
באותו הנושא: