24 תשובות
לדעתי רע
לא כלכך כי כל פעם כשהוא מתרגל הוא צריך שוב לעזוב.
שואל השאלה:
למה זה רע?
למה זה רע?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה עושה לו ?
מה זה עושה לו ?
אנונימית
לדעתי זה לא כזה טוב כי כל פעם להתחבר לאנשים חדשים ולהתמקם במקום חדש ואז גם צריך להתרגל לעיר ולבית ספר ועד אז כבר עוברים
זה קשה לשמור על קשר עם מישהו שכל פעם משנה מקום. הוא לא יוכל ליצור קשרים עמוקים מספיק כי לא מספיק רק קשר מרחוק. המצב יכול להכניס אותו אפילו לדיכאון.
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
מה קרה?
שואל השאלה:
אני ככה ואין לי חברים
אני ככה ואין לי חברים
אנונימית
את עוברת כל שנה מקום?
שואל השאלה:
לא בדיוק
לא בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
אני עברתי מלא מקומות וגם מלא ביתה ספר
אני עברתי מלא מקומות וגם מלא ביתה ספר
אנונימית
שואל השאלה:
ושנה הבאה או עוד שנתיים אני עוברת שוב פעם בית ספר
ושנה הבאה או עוד שנתיים אני עוברת שוב פעם בית ספר
אנונימית
את יכולה להסביר מה הסיבה?
שואל השאלה:
כי אני עוברת הרבה מקומות והרבה פעמיים עברתי כיתה וכי לפני שנה התחלתי חטיבה ואני לא אוהבת את החטיבה שלי אז אני רוצה לעבור
כי אני עוברת הרבה מקומות והרבה פעמיים עברתי כיתה וכי לפני שנה התחלתי חטיבה ואני לא אוהבת את החטיבה שלי אז אני רוצה לעבור
אנונימית
אז זהו אל תעברי שנה הבאה, את בורחת כל פעם שלא טוב לך. יהיו לך בחיים עוד הרבה פעמים שאת תרצי לעזוב אבל לא תוכלי וברגע הזה בעתיד יהיה לך ממש קשה כי כל החיים היית רגילה להעלם כשקשה. תנסי... את תרגישי טוב עם עצמך, אמרת שאין לך חברים, אם תשארי יהיו לך תמיד יש לפחות מישהו שאפשר להתחבר אליו. רק תנסי
שואל השאלה:
אני לא יכולה להשאר שם
אני לא יכולה להשאר שם
אנונימית
שואל השאלה:
ממש רע לי שם
ממש רע לי שם
אנונימית
למה? מה רע שם?
שואל השאלה:
זה בית ספר ממש דתי והם עושים לי כפיה דתית והבנות שם ממש ילדותיות
זה בית ספר ממש דתי והם עושים לי כפיה דתית והבנות שם ממש ילדותיות
אנונימית
אז תעברי לבית ספר שהוא לא דתי
שואל השאלה:
אבל ההורים שלי לא מסכימים לי
אבל ההורים שלי לא מסכימים לי
אנונימית
אז תגידי להם כל יום שלא טוב לך שם , אמרת להם את זה?
שואל השאלה:
כן אני אומרת להם כל יום והם אומרים שאני יכולה לעבור בית ספר רק אם הוא דתי ואני אומרת להם שלא טוב לי בדתי והסברתי להם למה והם צועקים עלי
כן אני אומרת להם כל יום והם אומרים שאני יכולה לעבור בית ספר רק אם הוא דתי ואני אומרת להם שלא טוב לי בדתי והסברתי להם למה והם צועקים עלי
אנונימית
באותו הנושא: