התחברות הרשמה

שמתי לב שעושים מינוסים לכל מי שבעד האתיופים או אומר מילה טובה עליהם, למה?

4 ביולי 2019, 07:39
מינוסיםאתיופיםשנאהמינוס    
5 תשובות
כן.
נ
נמשכת לאוכל:)
כי כולם כמו עדר כאן
ואנשים הורסים להם את הדרך עבודה הכפייתית כשהם לא חושבים בדיוק כמוהם
G
GONER
כן חראות
A
Andre
זה שאלה רטורית כן?
אנונימי
כי לא מסכימים איתם
L
Living Legend
באותו הנושא:
אתם שמחים שעושים לכם הרבה מינוסים?
מי כאן מעלה לעצמו מינוסים שעושים לו
גם אתם מתעצבנים שעושים מינוסים לתשובה שלכם?
רק אני עושה מינוסים לכאלה שעושים לעצמם פלוסים ?
מי אתם אנשים שעושים מינוסים בלי סיבה?
מי אתם ילדים שעושים סתם מינוסים ?
אתם חושבים שצריך שיופיע מי עשה מינוס?שנטפל בכל האנשים שעושים מינוסים!
גם אתם אוהבים שעושים לכם מינוסים?
רק אני מתה על זה שעושים לי מינוסים??
איזה מטומטמים האנשים שאחרי שעושים להם מינוסים הם כותבים
רק אני נעלבת שעושים לי מינוסים על תשובות?