8 תשובות
בדיקת דם יותר כואב באותו הרגע אבל חיסון כואב גם אחר כך אז לדעתי חיסון
חיסון
בדיקת דם זה מהנה
שתיהם בקטנה אבל בדיקת דם כואבת וגם לי יש פחד מזה
חיסון יותר כואב מבדיקת דם
שואל השאלה:
תודה❤ ומה לכל הרוחות greys anatomy?? חח
אנונימית
חיסון זה סתם כואב אחרי ולא נעים
בבדיקת דם את מרגישה בדיוק את אותה הדקירה בחיסון, וכל הזמן שהמחט בוריד לא מרגישים אותה. אני ממש אוהבת לראות את הדם כזה זורם תוך שנייה לתוך המחט, ולראות את המבחנה מתמלאת/מתמלא לול
שואל השאלה:
ואוו חח
אנונימית