8 תשובות
האמת שלא.
זה די כיף מדינה קטנה.
זה די כיף מדינה קטנה.
שואל השאלה:
להה
להה
אנונימי
כן
צפוף ברוב המקומות
צפוף ברוב המקומות
כאילו שישראל מצליחה לתחזק מדינה אחת קטנה..
כן אני מתה לזה הלוואי
זה לא ממש יקרה..
שואל השאלה:
אני יודע שלא
אני יודע שלא
אנונימי
אמ לא ממש
זה דווקא דיי כיף להיות במדינה קטנה אבל אם ישראל תהיה קצת יותר גדולב זה יהיה נחמד
בעיר שאני גרה בה, לוקח משהו כמו פחות משעה לעבור מקצה אחד של העיר לקצה אחר. עד למרכז מהעיר שלי זה שעתיים מקסימום
יש מדינות שמעיר לעיר זה 8 שעות נסיעה ואני מניחה שיש כאלה שיותר מרחק
בארהב אפילו לבית ספר רוב הסיכויים שצריך לנסוע באוטובוס או סוגשל רכבת כזו עכי הכל מאוד רחוק.
פה אני מכירה את העיר שלי כמעט בעל פה וכמעט ואי אפשר ללכת פה לאיבוד
זה דווקא דיי כיף להיות במדינה קטנה אבל אם ישראל תהיה קצת יותר גדולב זה יהיה נחמד
בעיר שאני גרה בה, לוקח משהו כמו פחות משעה לעבור מקצה אחד של העיר לקצה אחר. עד למרכז מהעיר שלי זה שעתיים מקסימום
יש מדינות שמעיר לעיר זה 8 שעות נסיעה ואני מניחה שיש כאלה שיותר מרחק
בארהב אפילו לבית ספר רוב הסיכויים שצריך לנסוע באוטובוס או סוגשל רכבת כזו עכי הכל מאוד רחוק.
פה אני מכירה את העיר שלי כמעט בעל פה וכמעט ואי אפשר ללכת פה לאיבוד
באותו הנושא: