11 תשובות
כן אחרי מי שיצר את סטיפס בתכלס
ןא, אין להם הרשאות
זה לא קיים כבר אז לא.
~L~
^ עדיין יש כאלה בודדים. אך הם לא פעילים כמו בעבר.
זה לא קשור לזה
זה קשור לזה שאם מישהו יגיש מועמדות לזה הוא לא יוכל לקבל כי זה כבר לא קיים.
זה שיש כמה לא ממש אומר משהו..
~L~
^ בסדר, היא לא שאלה אם אפשר להגיע לזה. היא שאלה בכלליות וגם את ענית בכלליות כך שלא היה ברור למה התכוונת.
זה לא יכול להיחשב הדרגה הכי גבוהה אם לא יהיה ניתן להשיג זאת.

והנה אחר כך הסברתי לא בכלליות מקווה שזה ברור:)
ואני עניתי על השאלה עצמה
היא לא שאלה מה הכי גבוהה או מה הם יכולים לעשות....
~L~
^ הבנתי כבר. לא היה צורך להסביר שוב.
אחלה❤
~L~