13 תשובות
וואלה אם הייתי בת היה מוריד
גם אני בן ששומע בילי איליש
שים זין כולה שירים מהישך
חח לא
למה שיוריד?מה אכפת לי מזה
לא אכפת לי
כן, אפילן מאוד.
לא
שואל השאלה:
למה? אבל לא כל השירים שלה
אנונימי
סורי אבל כשאני מדמיינת בן שומע את ה"דיכאונית" אני מתפוצצת מצחוק.
וכן זה מוריד מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
אה בן לא יכול להיות בדיכאון? זה שהוא בן זה אומר שהוא תמיד חייב להיות חזק ולהיות שמח?
אנונימי
זה פאקינג מוזיקה
תשמעו מה שעושה לכם טוב
לא......
תלוי מה שאר המוזיקה שהוא שומע
אם הוא ממש מכור ומעריץ וזה אז כן, קצת
אבל בילי ממש טובה, אי אפשר לשפוט