8 תשובות
את צריכה מידה יותר קטנה...כך שהחזיה תיצמד ותחזיק כמו שצריך, זאת המטרה שלה.
לא הקאפ אלא המספר
אז את כנראה צריכה מספר קטן יותר, נסי 70
כן, את צריכה מידה גדולה יותר
^ את לא הסברת נכון, לא ציינת את זה. ציינת שהחזיה באוויר ולא צמודה לגוף.
כנראה שאת צריכה מידה יותר, אני ממליצה לך ללכת ולמדוד, כדי לדעת מה טוב לך.
שואל השאלה:
לא תקשיבו החזייה נוגעת בציצי אבל למטה זה באוויר מה שגורם לחזייה להיות קצת יותר רחוקה מהגוף זה הציצי ניראלי לא הבנתם נכון
אנונימית
ההפך
את צריכה מידה יותר קטנה חמודה
באותו הנושא: