6 תשובות
לאכול אותו. אין שעה לאוכל
תאכלי
חיים רק פעם אחת
תאכל תאכל
תאכל ותשאיר ליי קצת
לאא, לחכות לבוקרר..
הבטן לא מפרקת אוכל בלילה ואז זה סתם עוד שומן מיותר
תלך לישון וזה יחכה לך
לאכול