4 תשובות
אתה מוזמן לפרוק אצלי בפרטי
קצת זמן עם עצמך זה ממש טוב ;)
תשמע שירים תצא קצת מהבית
ואם באלך לפרוק אני פה
אתה מוזמן לשלוח פרטי הכל עובר בסופו של דבר אם ניפרדתם כ יראה שהיא לא הייתה בשבילך
אתה יכול לדבר איתי.
לפעמים אנחנו נותנים לאנשים יותר מדי ערך