5 תשובות
לא בכלל לא..... מקסימום שלא תבוא, את את שלך עשית והזמנת
זה לא מוזר, תזמיני אותה
ממש לא מוזר, תזמיני, את פשוט תצאי פה הנחמדה ואם היא לא תרצה לבוא שלא תבוא, את עשית את שלך
תזמיני
תזמיני
באותו הנושא: