5 תשובות
כי מתגעגעים לזה וזאת הילדות שלנו, למה לא בעצם?
שואל השאלה:
כי יש מלא שמתגעגעים לזה וזה משחק שהרבה שיחקו בו בילדות אז למה לא? הרבה אהבו את המשחק הזה
כי יש מלא שמתגעגעים לזה וזה משחק שהרבה שיחקו בו בילדות אז למה לא? הרבה אהבו את המשחק הזה
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שאני יודעת שתגידו
זה מה שאני יודעת שתגידו
אנונימית
אני גם לא מבינה למה להחזיר
זה היה ונגמר
זה היה ונגמר
אז אם את יודעת מה אנשים יגידו למה את שואלת ותאמת אני ממש אהבתי לשחק בזה אבל אין סיבה להחזיר את זה זה לא שאתחיל לשחק בזה שוב xd
באותו הנושא: