11 תשובות
מתרגשת אבל בנתיים אני לא חושבת על זה אבל בכללי אני לא מאמינה שאני עולה לכיתה ט.
מצידי להתחיל מחר
לא לחשוב
בקטנה
פשוט אין לי כוח לזה
לא רציתי שהשנה תגמר היא עברה לי באמת מהר מדיי
מעדיפה לא לחשוב
אני עולה ליא אני מעדיפה לא לחשוב על זה... באלי להיתקע לנצח בחופש הזהה
לא לחשוב.
כיתה יא ממש מעדיפה לא לחשוב על זה
~L~
לא כזה משנה לי, סך הכל כיתה ט'.
מעדיפה שלא לחשוב על זה
עולה ליא ויש לי הרבה חומר להשלים
הכי כן, אני עולה לי"ב, השנה האחרונה שלי. לא מאמינה שזה כזה קרוב