8 תשובות
איך אפשר לעזור עם זה???
שומעת.. אם את לא יכולה לבטוח בחבר שלך ולסמוך עליו, משהו לא טוב במערכת יחסים שלך. וזה לא משהו שמישהי אקראית מסטיפס תוכל לעזור עם זה.
תדברי איתו. אם הוא גבר הוא יתוודה
אני
שואל השאלה:
ביקשתי מי יכולה לעזור לי
לא מי יכולה לכתוב עליי ביקורת בונה
ביקשתי מי יכולה לעזור לי
לא מי יכולה לכתוב עליי ביקורת בונה
אנונימית
1. לשירותך
2. לדעתי אם אין אמון אין טעם למערכת יחסים
2. לדעתי אם אין אמון אין טעם למערכת יחסים
איזו הזייה.
אם את לא סומכת על חבר שלך תיפרדי ממנו. זוגיות לא בריאה בכלל, נורא.
אם את לא סומכת על חבר שלך תיפרדי ממנו. זוגיות לא בריאה בכלל, נורא.
מבינה אותך , אני איתך בכל מה שתצטרכי
באותו הנושא: