8 תשובות
אני אישית הכנתי קופסא עם מלאמלא דברים שהיא אוהבת והסבר כזה על כל דבר למה הבאתי לה את זה:)
שעון שרשרת צמיד כסף
משהו כזה
משהו כזה
אם היא החברה הכי טובה שלי אז לא הייתי קונה משהו מיוחד...
כאילו אני משלמת עליה המון וקונה לה בלי קשר ליומולדת ואנחנו עכשיו גם טסות ביחד ו... ליומולדת שלה אני מניחה שנצא לאנשהו ונסתובב ביחד אבל אנחנו לא חוגגות או עושות משהו גדול
כאילו אני משלמת עליה המון וקונה לה בלי קשר ליומולדת ואנחנו עכשיו גם טסות ביחד ו... ליומולדת שלה אני מניחה שנצא לאנשהו ונסתובב ביחד אבל אנחנו לא חוגגות או עושות משהו גדול
בחברה הכי טובה הייתי משקיעה הכי הרבה מכולן במשהו הכי אישי בעולם מהדברים האלה שיראו כמה החברות שלנו היא משהו שאין לו תחליף. הייתי רוצה שהיא תדע את זה.
אנונימית
הממ, זה תלוי.
בשנתיים האחרונות הבאתי לה בובות שסרגתי. הראשונה היתה דובי והשנייה אקסולוטל.היא ממש אהבה אותן.
השנה אני חושבת לתת לה כובע שאסרוג. יהיה לה יותר שימוש בשבילו :)
אבל אולי אני אקנה לה ספר, זאת גם אפשרות.
בשנתיים האחרונות הבאתי לה בובות שסרגתי. הראשונה היתה דובי והשנייה אקסולוטל.היא ממש אהבה אותן.
השנה אני חושבת לתת לה כובע שאסרוג. יהיה לה יותר שימוש בשבילו :)
אבל אולי אני אקנה לה ספר, זאת גם אפשרות.
אני אגיד לך מה אני קניתי פשוט.
קניתי לה סט הלבשה תחתונה של קלווין קליין
ובשביל שיהיה משהו תואם קניתי לה גם את הבושם של קליין עם קרם גוף שבא עם זה גם בסט
קניתי לה סט הלבשה תחתונה של קלווין קליין
ובשביל שיהיה משהו תואם קניתי לה גם את הבושם של קליין עם קרם גוף שבא עם זה גם בסט
תינוק
אנונימי
אני הייתי קונה תכשיט, משהו שיתאים לה ותלך איתו כל יום.. לא מכירה עדיין בחורה שתסרב :) אם רוצה המלצה אז תציצי באתר של רויאלטי, יש להם קולקציה מהממת ומחירים לא מוגזמים, וככה תהיה לך אחריות ותדעי שמה שאת קונה איכותי.. אם כבר אז כבר!
אנונימית
באותו הנושא: