6 תשובות
עברתי שלשום תאוריה ראשונה על טעות אחת
תרגלתי סך הכל איזה 40 תאוריות לפני בבית
שואל השאלה:
תודה חח אני עכשיו פחות לחוצה
נקווה שאני יעבור אם לא פשוט אני אעשה עוד אחת מתישהו
פשוט תרגלתי מלא מבחנים כל יום
ובהצלחה:)
הכי חשוב שתלמדי נהיגה כשאת מרגישה מוכנה ורגועה.
מקווה שתעברי מחר. אם תרגלת בטח ילך לך טוב. ואחכ תהיי רגועה יותר
אנונימית
כן
שואל השאלה:
וואי יפה
כיאלו עשית מלא באפליקציות?