13 תשובות
אני
שואל השאלה:
אני מדברת על הבנים
וכתבתי למטה שאני לא מכלילה רק במילים אחרות
אנונימית
חחח כל כך
גם אני לא מצאתי הרבה שפויים פה
לא ממש.
אני בתור בן מסכים עם מה שאמרת
שואל השאלה:
מה אני אעשה שהם שולחים לי הודעה
ואני לא מסננת
ואני גם לא מחפשת פה בן זוג
אנונימית
בכל מקום אפשרי בעולם יש אנשים שפויים יותר ושפויים פחות..
בעיניי דווקא הבנים פה ממש סבבה חלקם כן וחלקם לא, אבל גם הבנות חלקן כן וחלקן לא...
ואין למה להכליל.
שפיות ונורמליות זה מוגדר אצל כל אחד בצורה שונה.
זאת אומרת שלדעתך נורמליות ושפיות זה משהו אחד, ובעיניי מישהי אחרת זה מתבטא שונה .
לול כל כך צודקת
הלא שפויים הם כמו ג'וקים פה
ושולחים הודעות חופשי
הבנות פה גם יש הזויות
אבל הבנים מטרידים (חלקם)
הכרתי פה מלא הזויים
כן יש פה בנים הזויים בטירוף (לא כולם)
האמת בנות פחות שפויות פחות ייצא לי לראות כאן
לא דיברתי עם אך אחד
וואו וואו למה להכליל
חד משמעית הבנות בסטיפס יותר שפויות