6 תשובות
יאפ ובגיל 12 או 11 בסדרה של גסי :(
וואי כן:(
הכרתי אותו בג'סי וביורשים
גיל 7 כזה
אני לא בדיכאון אבל מאוד עצוב לחשוב על זה שהוא איבד את החיים בגיל כל כך צעיר...
אני הכרתי אותו בערך מגיל 12 והוא היה מצחיק. למען האמת ראיתי את גסי רק בגללו ובגלל גסי
אני אשכרה לא ישנתי ברצף . לפני כמה חודשים או חודש כזה הכרתי אותו.
וואי כןן שמעתי על זה אני עצובה רצח
נראה לי הכרתי אותו באיזה גיל 8 כשראיתי גסי. עצוב ):