7 תשובות
אחותי עשתה במוזיאון בירושלים לי יש זמן חח
שואל השאלה:
איזה מוזיאון ?
בירושלים
אין לי מושג מה השם אבל מגניב שם
אני מניחה במוזיאון ישראל נכון. יש המון בני שירות? mai ועשיתי בביה"ס הניסויי בירושלים , הייתי סייעת בכיתה א' ...ושנייה בעמותת "קשר" עמותה שעוזרת למשפחות עם צרכים מיוחדים. עבודה משרדית.
אני אעשה בפרויקט והדרת
עושה שנה בבית ספר כיתה ד' בכיתת תקשורת (חינוך מיוחד)
אנונימית
עוד חודש מסיימת שנתיים בפרויקט והדרת ^_^