7 תשובות
אכן
חד משמעית
שתעשה מה שנוח לה, יש בנות שאוהבות להתאפר וזה סבבה. אבל אי אפשר להיות כל החיים עם איפור
הם יכולים לראות בת עם מייק אפ או קונסילר, פודרה, סומק, מסקרה- ולחשוב שהיא לא מאופרת.. הם לא באמת מבינים בזה.
ובמציאות הם כנראה יחשבו שמדובר ביופי טבעי ולא יראו את זאת שבאמת לא מאופרת כיותר יפה ברוב הפעמים..

אז תעשי מה שבראש שלך. תתאפרי אם את אוהבת איפור.
אנונימית