3 תשובות
לי זה היה פעם... תנסי לשנות חברה ולמצוא חברים שיקבלו אותך
אני בהחלט מבינה אותך.
את מרגישה שלא מקבלים אותך כפי שאת,שמנסים לכבול אותך ולקחת לך את החופש והתחביבים ולשנות את דפוסי ההתנהגות שלך כדי שיתאימו ל'נורמה'.
אלו בהחלט תחושות נוראיות.
אבל זכרי ברגע שדעת החברה כבר לא תשפיע עלייך, תהי האדם החופשי בעולם.
אמנם אנחנו גדלנו לתוך מציאות של השוואות הקבלות וציפיות מצד החברה שלא נסטה אלה נלך בתלם,בזרם כמו כולם
אבל תעצרי שנייה ותחשבי מהו הדבר הכי גרוע שיקרה אם לא תתאימי את עצמך ותדבקי במה שאת אוהבת?
אנשים ידברו? לאנשים תמיד יהיה מה לומר.
ובנוסף כל מה שעולה מהר יורד באותה המהירות.
אל תתני לאנשים להכתיב את חייך לעולם.
אלו החיים שלך ובחירתך שלך בלבד.
תיישרי קו עם עצמך והאנשים בסביבתך - אלו שאת חשובה להם יתיישרו לפיו.אלה שימשיכו לנסות לשנות בסוף יתייאשו וילכו,זה אומר שיש לך סטנדרטים גבוהים,והם לא עמדו בהם.
בהצלחה אישה.
את מרגישה שלא מקבלים אותך כפי שאת,שמנסים לכבול אותך ולקחת לך את החופש והתחביבים ולשנות את דפוסי ההתנהגות שלך כדי שיתאימו ל'נורמה'.
אלו בהחלט תחושות נוראיות.
אבל זכרי ברגע שדעת החברה כבר לא תשפיע עלייך, תהי האדם החופשי בעולם.
אמנם אנחנו גדלנו לתוך מציאות של השוואות הקבלות וציפיות מצד החברה שלא נסטה אלה נלך בתלם,בזרם כמו כולם
אבל תעצרי שנייה ותחשבי מהו הדבר הכי גרוע שיקרה אם לא תתאימי את עצמך ותדבקי במה שאת אוהבת?
אנשים ידברו? לאנשים תמיד יהיה מה לומר.
ובנוסף כל מה שעולה מהר יורד באותה המהירות.
אל תתני לאנשים להכתיב את חייך לעולם.
אלו החיים שלך ובחירתך שלך בלבד.
תיישרי קו עם עצמך והאנשים בסביבתך - אלו שאת חשובה להם יתיישרו לפיו.אלה שימשיכו לנסות לשנות בסוף יתייאשו וילכו,זה אומר שיש לך סטנדרטים גבוהים,והם לא עמדו בהם.
בהצלחה אישה.
כעיקרון אין איך לשנות את זה ותמיד לאנשים יהיה מה להגיד ותמיד יהיה מישהו שלא יאהב אותך ויגיד לך דברים מגעילים, לכל אחד יש אנשים כאלה,
אבל את צריכה להבין שכל מי שאומר לך את הדברים האלו הם אנשים כנראה מסכנים מאוד חסרי ביטחון שמחפשים לעלות את עצמם בזמן שהם מורידים אחרים, אל תקשיבי לאף אחד כי הם פשוט לא שווים את זה, תעשי רק מה שאת חושבת ומאמינה בו ולגבי איך להתעלם -
אף אחד לא מסוגל להתעלם ב100% מכל מה שאומרים לו, נכון לפעמים זה יפגע אבל את צריכה להגיע למצב שבו את שלמה עם עצמך לגמרי, ברגע שתגיעי למצב הזה את כבר תשימי פס על כולם תאמיני לי.
ולא - אל תקשיבי לאף אחד! תעשי רק מה שאת רוצה ורק בדרך שלך אל תשתני בשביל אף אחד מי שלא אוהב אותך בזכות מי שאת לא מגיעה לו האהבה שלך.
את מדהימה ומהממת ומקסימה ומושלמת איך שאת!
אל תשכחי את זה בשום מצב!!!
אוהבת המון ומקווה שהצלחתי איכשהו לעזור ❤
אבל את צריכה להבין שכל מי שאומר לך את הדברים האלו הם אנשים כנראה מסכנים מאוד חסרי ביטחון שמחפשים לעלות את עצמם בזמן שהם מורידים אחרים, אל תקשיבי לאף אחד כי הם פשוט לא שווים את זה, תעשי רק מה שאת חושבת ומאמינה בו ולגבי איך להתעלם -
אף אחד לא מסוגל להתעלם ב100% מכל מה שאומרים לו, נכון לפעמים זה יפגע אבל את צריכה להגיע למצב שבו את שלמה עם עצמך לגמרי, ברגע שתגיעי למצב הזה את כבר תשימי פס על כולם תאמיני לי.
ולא - אל תקשיבי לאף אחד! תעשי רק מה שאת רוצה ורק בדרך שלך אל תשתני בשביל אף אחד מי שלא אוהב אותך בזכות מי שאת לא מגיעה לו האהבה שלך.
את מדהימה ומהממת ומקסימה ומושלמת איך שאת!
אל תשכחי את זה בשום מצב!!!
אוהבת המון ומקווה שהצלחתי איכשהו לעזור ❤
באותו הנושא: