התחברות
הרשמה
כשאתם מזמינים אוכל ממסעדה אתם מתקשרים או מזמינים מהמחשב?
אני מעדיפה מהמחשב ככה לא צריך לדבר עם אף אחד חח
8 ביולי 2019, 17:01
אוכל
מסעדות
ארוחות
משלוחים
6 תשובות
מהמחשב
ה
היידה
מהמחשב
ח
חובה לבחור כינוי?
מחשב
F
Frosty
מהמחשב.
H
Helvete
מתקשרת
ל
לא טובה בשמות
מתקשר
K
Kukokuko
באותו הנושא:
כמה פיצות אתם אוכלים שאתם מזמינים פיצה?
כשאתם הולכים למסעדה מה אתם בדר"כ מזמינים?
מה אתם מזמינים כשאתם אוכלים סושי
אם אני מזמינה שבע בנות ליומולדת שלי לצאת מסעדה ולסרט אני אמורה לשלם עליהן?
כשאתם אוכלים פיצה במסעדה, אתם עושים את זה עם סכין ומזלג או עם היידים?
אתם מסימים את כל המנה שאתם מזמינים במסעדה?
כמה פעמים בשבוע אתם מזמינים אוכל הביתה/הולכים למסעדה/קונים משהו לאכול בחוץ?
מה הייתם עושים עם הייתם מזמינים במסעדה וכשבאתם לשלם גיליתם ששכחתם את הארנק בבית? מציינת שאתם לבד לגמרי
יש לי חבר כבר שנתיים וכל פעם שאנחנו יוצאים למסעדה הוא מזמין אוכל רק לעצמו ולא נותן לי להזמין אוכל גם בטענה שאני שמנה.
כשאתם מזמינים פיצה\או כל דבר אחר אתם חוששים לדבר עם הבן אדם בטלפון?
כשאתם מזמינים אוכל הביתה אתם נותנים טיפ? ואם כן אז כמה?