7 תשובות
אותו דבר קורא לי עכשיו גם אני במקומך הייתי מנסה לדבר איתו אצלי זה כואב ואני לא חושב שאצלי אצלח לתקן את זה אבל אצלך לא תדעי עד שתנסי
תקשיבי
תבקשי מחבר משותף שלכם להעביר לו הודעה ממך ובהודעה תכתבי על אותו מקרה או כמה שאת מתגעגעת אליו וקשה לך
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי הוא מתעלם ממני כשישר הוא שומע שזו אני אני הוא מנתק את השיחה
אנונימית
אממ אז תבקשי ממישהו שישאל אותו משהו בסגנון הזה (כאילו הודעה ממך) "אני לא כלכך הבנתי מה עשיתי לך... אתה יכול לפחות לומר לי מה עשיתי? אני באמת לא מבינה למה ניתקת ממני קשר..."
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא ענה לו ניסיתי את זה ניסיתי הכל. אין לי כוחות להתמודד קשה לי
אנונימית
את יודעת מה קרה שגרם לו להתנתק ככה פתאום?
אולי תתני לו כמה ימים להירגע מזה.
שואל השאלה:
עבר כבר חודש מאז
אנונימית