9 תשובות
כן כן כן
תהני מאמי כל עוד אפשר
תהני מאמי כל עוד אפשר
כן וגם אני רעבה
בשביל פיצה אין שעה
נכון שאני צודקת לוב פוראבר?
כן
אני יכולה לאכול פיצה בכול מצב
אני יכולה לאכול פיצה בכול מצב
חח אני גם עשיתי כמול לא ישנתי והייתי רעבה ובאיזה שבע בבוקר אכלתי שניצל תירס
וואי אני ככ כמוך
לא
כן אבל
באותו הנושא: