4 תשובות
תכתבי פשוט בבקשה/בכיף או משהו לא ביג דיל את לא חייבת גם לענות
את יכולה לא לענות או לשלוח לה לב
כלום לדעתי או לב אם ממש באלך
רגע, את באמת כתבת לה או שהיא צינית?