6 תשובות
לוקח זמן
אם לא שתית מים במהלך או אחרי המאמץ הגופני, כן, כי הרי מזיעים ומאבדים נוזלים...
ונוזלים הם גם חלק ממשקל הגוף...
ונוזלים הם גם חלק ממשקל הגוף...
אנונימית
לוקח זמן
שואל השאלה:
אוקיי תודה :)
אוקיי תודה :)
אנונימית
כן, הרי את לא רוצה להתייבש, נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
כן שתיתי זה לא טוב?
כן שתיתי זה לא טוב?
אנונימית
באותו הנושא: