20 תשובות
טוב
טוב.
טוב
תלוי באיזה מצב
רע
זה מעצבן,מגעיל,מלקק ומעיק
זה מעצבן,מגעיל,מלקק ומעיק
אני מתבטאת ככה לפעמים בכדי לקטול.
אז הדעות שלי מעורבות.
אז הדעות שלי מעורבות.
לא טוב ולא רע, בן אדם שמשתמשים במונחים שנשמעים יותר נוחים לאוזן זה פשוט לא פוגע באף אחד, מצד שני לאנשים מסויימים זה יכול להישמע התייפיפות
תלוי במקרה
אבל זה הכניס שינוי תודעתי לחברה
אז הייתי אומר שטוב
אבל זה הכניס שינוי תודעתי לחברה
אז הייתי אומר שטוב
רע, אנשים שהם פוליטקלי קורקט הם אנשים בלי ביצים שמפחדים מתגובת הציבור
למה אתה מתכוון ב"פוליטקלי קורקט"? כי כבר ראיתי כמה פעמים שאנשים אומרים "זה סתם פוליטקלי קורקט" במקרים שאנשים בסך הכל היו מנומסים. אפשר דוגמאות?
שואל השאלה:
לנסות שלא לפגוע באף אחד
לא לומר אימרות שעלולות להיות שובניסטיות, הומופוביות, גזעניות.
לומר לדוגמה "מלאה" במקום "שמנה", "בעל מוגבלות שכלית התפתחותית" במקום "מפגר" וכו'.
פעמים רבות גם פוגע בחופש הביטוי. כשזה מונע ממך לומר את דבריך האמיתיות.
לנסות שלא לפגוע באף אחד
לא לומר אימרות שעלולות להיות שובניסטיות, הומופוביות, גזעניות.
לומר לדוגמה "מלאה" במקום "שמנה", "בעל מוגבלות שכלית התפתחותית" במקום "מפגר" וכו'.
פעמים רבות גם פוגע בחופש הביטוי. כשזה מונע ממך לומר את דבריך האמיתיות.
כל הדוגמאות שנתת זה סתם להיות מנומס ונחמד.
למה זה כזה רע לא להעליב אנשים?
למה זה כזה רע לא להעליב אנשים?
כי כשאתה מנסה לרצות את כולם אתה מונע מעצמך להגיד את האמת שלך
איזו "אמת עצמית" נמצאת בלקרוא למישהי שמנה?
אם מישהו יגיד "להיות שמן זה לא בריא" כולם יקפצו עליו שהוא שמנופוב. אבל זה נכון הרי, שומן זה באמת לא בריא וגורם להמון מחלות ומוות מוקדם, אבל תרבות הפוליטקלי קורקט החליטה שאסור לקרוא לאדם שמן כי זה עלול להעליב אותו, גם אם הוא נמצא בסכנת חיים
שואל השאלה:
אני אתן דוגמאות
השיר "כושי כלב קט" נאסר להשמעה מאחר והמילה "כושי" עלולה להעליב אנשים כהי עור שכן מדובר על מילה המוזכרת בתנ"ך - ארץ כוש.
בשנת 1970 נאסר להשמעה השיר שיר לשלום של להקת הנח"ל בתחומי פיקוד המרכז (בהוראת אלוף הפיקוד רחבעם זאבי) ובפיקוד הצפון (בהוראת אלוף הפיקוד אריאל שרון) בטענת פגיעה במשפחות השכולות בגלל המשפט "תנו לשמש לחדור מבעד לפרחים. אל תביטו לאחור, הניחו להולכים" ברוח המחזמר שיער.
שאלות ותשובות פה בסטיפס שנמחקות כי עלולות לפגוע במאמינים, בני העדה האתיופית, ערבים, וכדומה. למשל שאלה "מדוע אתם לא מאמינים באלוהים?" ואז ימחקו לך את התשובה כי זה עלול לגרום למאמינים להפחית באמונותיהם.
אני אתן דוגמאות
השיר "כושי כלב קט" נאסר להשמעה מאחר והמילה "כושי" עלולה להעליב אנשים כהי עור שכן מדובר על מילה המוזכרת בתנ"ך - ארץ כוש.
בשנת 1970 נאסר להשמעה השיר שיר לשלום של להקת הנח"ל בתחומי פיקוד המרכז (בהוראת אלוף הפיקוד רחבעם זאבי) ובפיקוד הצפון (בהוראת אלוף הפיקוד אריאל שרון) בטענת פגיעה במשפחות השכולות בגלל המשפט "תנו לשמש לחדור מבעד לפרחים. אל תביטו לאחור, הניחו להולכים" ברוח המחזמר שיער.
שאלות ותשובות פה בסטיפס שנמחקות כי עלולות לפגוע במאמינים, בני העדה האתיופית, ערבים, וכדומה. למשל שאלה "מדוע אתם לא מאמינים באלוהים?" ואז ימחקו לך את התשובה כי זה עלול לגרום למאמינים להפחית באמונותיהם.
אבל אתה יודע שגם אם אנשים יפסיקו לקרוא למישהו שמן, זה לא שהוא פתאום יפסיק להיות מודע לזה.
בנוסף לכך לקרוא למישהו שמן לא יגרום לו פתאום לקפוץ למכון הכושר ולהתחיל דיאטה, זה סתם לקרוא למישהו בכינוי גנאי, זה לא עושה כלום חוץ מלהעליב מישהו.
בנוסף לכך לקרוא למישהו שמן לא יגרום לו פתאום לקפוץ למכון הכושר ולהתחיל דיאטה, זה סתם לקרוא למישהו בכינוי גנאי, זה לא עושה כלום חוץ מלהעליב מישהו.
יש הבדל בין לקרוא למישהו "שמן מסריח" לבין להגיד למישהו "אתה חייב לרדת במשקל למען הבריאות שלך" ועדיין לקבל תגובות של "שמנופוב".
שואל השאלה:
זה מעלים את העובדה שלהיות שמן זה לא בריא ^
גם אם הוא בעצמו לא יעשה משהו, אלא שזה כן אומר להם משהו, יפסיקו. כי הם מבינים מהחברה שלהיות שמן זה כמו להיות במשקל "תקין" (שגם "תקין" היום - זה הכל "תקין").
זה מעלים את העובדה שלהיות שמן זה לא בריא ^
גם אם הוא בעצמו לא יעשה משהו, אלא שזה כן אומר להם משהו, יפסיקו. כי הם מבינים מהחברה שלהיות שמן זה כמו להיות במשקל "תקין" (שגם "תקין" היום - זה הכל "תקין").
רע
זה להימנע מלהגיד תדעה האמיתית שלך וזה להיות פחדן לדעתי
אין לי כוח לשקול את כל המילים שלי בשביל שמישהו לר יפגע חס וחלילה -_-
זה להימנע מלהגיד תדעה האמיתית שלך וזה להיות פחדן לדעתי
אין לי כוח לשקול את כל המילים שלי בשביל שמישהו לר יפגע חס וחלילה -_-
באותו הנושא: