5 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך הוא שחקן אם אין לו ניסיון משחק? אם הוא עדיין לא שיחק הוא לא נקרא שחקן
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז מי שלא למד לא יכול לפנות אליהם?^
אנונימית
או שלא למד או שלא שיחק איפשהו, אני חושבת שהם התכוונו למי שלא למד אבל את יכולה לשאול אותם, מקווה שיענו לך, בהצלחה!
כל שחקן מתחיל איפשהו?
ניצבים אולי? לא יודעת