4 תשובות
בהתחלה אין תסמינים התסמינים הם כמו של מחזור התכווצויות-כאבי בטן רגישות בחזה ... בגלל זה ממליצים לחכות לאיחור ושכבר לרב מגלים על ההריון (שבוע 6-7) מתחיל הבחילות ועייפות יש כאלו שרגישות לריחות מקיאות קוראים לזה תסמינים של שליש ראשון לא כולן עוברות את זה וכמובן שהתסמינים משתנים מאישה לאישה ומהריון להריון
אני אישית רב ההריון שלי הרגשתי עייפות כרונית רק ישנתי
רעב חשקים מוזרים כאבי ראש ובטן בעיה כם ריחות
בתור התחלה איחור במחזור, כאבי מחזור, עייפות, בחילות הקאות.
כל שאלה בנושא תפני אליי עברתי את זה...
אנונימית
בעיקר עייפות, בחילות והקאות. לפעמים סחרחורות ותחושה כללית לא טובה