12 תשובות
זה לא נכון, יש אנשים שלא נראים טוב.
מי אמר שכולם יפים?
שואל השאלה:
פשוט יש אנשים שאשכרה חושבים את זה ואני לא מבינה איך.
פשוט יש אנשים שאשכרה חושבים את זה ואני לא מבינה איך.
אנונימית
בכל אחד יש משהו יפה,זאת דעתי לפחות
זה לא נכון, לא כולם יפים נקודה.
שואל השאלה:
לא אמרתי שאסור להם לחשוב ככה -_-
לא אמרתי שאסור להם לחשוב ככה -_-
אנונימית
אני לא יודעת מי חושב ככה אבל זה לא נכון... זה לא הגיוני כי יש הוחכות שלא לכולם יש מראה חיצוני יפה.
אולי יפי נפש.
אולי יפי נפש.
לול קל פה לאנשים להגיד .
הדעה שלי היא שכולם יפים חוץ ממני ואני מקבלת את עצמי סוג של .
אבל זו רק אני (נראה לי )
הדעה שלי היא שכולם יפים חוץ ממני ואני מקבלת את עצמי סוג של .
אבל זו רק אני (נראה לי )
אנונימית
כי יופי הוא שיפוט סובייקטיבי שאין בו אמת ושקר.
יש כאלה שרואים את זה ככה, שלכל אחד יש את היופי המיוחד שלו..
בעיני לא כל האנשים יפים
אבל יש מודל יוםי מסוים ולכל בן אדם יש את המודל יופי שלו, אז יכול להיות שיש אנשים שחושבים אחרת ויש להם מודל יוםי שונה מלא שים אחרים
בעיני לא כל האנשים יפים
אבל יש מודל יוםי מסוים ולכל בן אדם יש את המודל יופי שלו, אז יכול להיות שיש אנשים שחושבים אחרת ויש להם מודל יוםי שונה מלא שים אחרים
להיות עיוור.
רוב האנשים לא יפים במיוחד, ולא מכוערים במיוחד-הם פשוט ממוצעים.
ויופי זה קשור בהרבה לטיפוח והרגשה עצמית.
רוב האנשים לא מכוערים ברמה שכואב להסתכל עליהם.
וזה גם תלוי מה ההגדרה שלכם ליופי.
ויופי זה קשור בהרבה לטיפוח והרגשה עצמית.
רוב האנשים לא מכוערים ברמה שכואב להסתכל עליהם.
וזה גם תלוי מה ההגדרה שלכם ליופי.
באותו הנושא: