5 תשובות
את שונאת ובצדק ובמקומך היתי בועט אותה מהחיים שלי זה.. זה בגידה לכל דבר ועם לי זה היה קורה םה הייתי מוותר על המושג חברה
איך את עדיין קוראת לה "החברה הכי טובה "?
לאטמה לפנים ונגמר העניין איתה
הם בקטע או משנו או שסתם?
את חייבת לדבר איתה לפני שאת מחליטה דברים