5 תשובות
את שונאת ובצדק ובמקומך היתי בועט אותה מהחיים שלי זה.. זה בגידה לכל דבר ועם לי זה היה קורה םה הייתי מוותר על המושג חברה
את חייבת לדבר איתה לפני שאת מחליטה דברים
הם בקטע או משנו או שסתם?
לאטמה לפנים ונגמר העניין איתה
איך את עדיין קוראת לה "החברה הכי טובה "?