5 תשובות
כדי לחיות
תנסה לראות את עצמך שנייה בלי הטלפון שלך, בלי אור...
בלי טלוויזיה , או מיקרוגל , או מזגן....
תנסה לראות את עצמך שנייה בלי הטלפון שלך, בלי אור...
בלי טלוויזיה , או מיקרוגל , או מזגן....
טוב אחי אתה מוזמן להדליק אש עם אבנים לרובנו אין זמן לזה
ת'כלס אם לא היה חשמל לא היית יכול לכתוב את השאלה הזאת
אבל חשמל נחוץ מאוד ומשרת אותנו בחיי היומיום למשל מזגן ומקרר
ללא חשמל האוכל היה מתקלקל וללא מזגן היית מתבשל בבית.
אבל חשמל נחוץ מאוד ומשרת אותנו בחיי היומיום למשל מזגן ומקרר
ללא חשמל האוכל היה מתקלקל וללא מזגן היית מתבשל בבית.
כדי לענות על השאלה הזו
כי השימוש בחשמל הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום. לא ניתן להעלות על הדעת חיים מודרניים ללא חשמל.
באותו הנושא: