4 תשובות
את יכולה ללכת למקום ולנסות לברר לגבי מי היה שם. אבל זה סתם להוציא הרבה אנרגיות לדעתי, המשטרה לא תעשה עם זה הרבה.
שואל השאלה:
אולי יש שם מצלמות שתיעדו את ההטרדה?
אולי יש שם מצלמות שתיעדו את ההטרדה?
על זה אני מדברת.. תלכי למקום ותבררי
בהצלחה(:
בהצלחה(:
אני לא ממליצה שתבזבזי כ"כ הרבה זמן ואנרגיות, המשטרה לא תעשה כלום ואת סתם תבזבזי את הזמן שלך.
אם את בכל מקרה רוצה להתלונן, תבדקי כמו שאמרו אם יש מצלמות באיזור שזה קרה ואז תבקשי ממי שנמצא שם אם את יכולה לראות את הצילומים ולבדוק אם ראו את זה ואז תתקשרי למשטרה. בהצלחה ואני מקווה שיותר לא תמצאי את עצמך בסיטואציות כאלה ואחרות.
אם את בכל מקרה רוצה להתלונן, תבדקי כמו שאמרו אם יש מצלמות באיזור שזה קרה ואז תבקשי ממי שנמצא שם אם את יכולה לראות את הצילומים ולבדוק אם ראו את זה ואז תתקשרי למשטרה. בהצלחה ואני מקווה שיותר לא תמצאי את עצמך בסיטואציות כאלה ואחרות.
באותו הנושא: