11 תשובות
פחות אוהבת.
מעדיפה קצר
מעדיפה קצר
אנונימית
לא מעלה
תלוי עד כמה ארוך בנים עם תלתלים זה מהמם אבל כאילו תגלח את השיער אבל רק בצדדים וכזה תשאיר מלא תלתלים בלמעלה
פחות לטעמי אני מעדיפה חלק ובלורית כזה
לי מוריד
מסכימה עם מייבל
לאא אני שונאת אתזה שהם לא מסתפריםם
תגדיר ארוך
לא עד כדי כך ארוך וכן
וואי ככ
באותו הנושא: