6 תשובות
יש סיכוי,
כל עוד לא נפגע הרחם.
ErO
לא חושבת שמישהו פה רופא או קרוב לזה ומוסמך לדעת.
אני מצטערת לשמוע אם זה מה שקרה לך אבל לדעתי עדיף שתלכי להתייעץ עם רופא.
שואל השאלה:
אוקיי ותודה, וכן קבענו פשוט אני חייבת לדעת, יהיה קשה לנו לחכות עד הפגישה עם הרופאה (זאת לא אני, זאת חברה טובה שלי שעברה שתי תאונות דרכים קשה והתאונה פגעה קשה וקרה מה שקרה..
אנונימית
שואל השאלה:
מחר בצהריים הפגישה עם הרופאה, היא בוכה כאן הרבה ומפחדת שלא תוכל להכנס שוב להריון..
אנונימית
שואל השאלה:
כן החבר שלה מטפל בזה ותומך בה, איתה עד הסוף.. הם עושים את הטיפולים שצריך - אני לא כל כך מבינה בטיפולים.. בגלל זה גם שאלתי כאן
אנונימית
לא הבנתי איך הפלה טבעית קשורה לתאונת דרכים? לרב בשליש הראשון של ההריון הסיכויים גבוהים להפלה טבעית אבל עם זה מקרה שחוזר על עצמו מומלץ להיבדק ויש עדיין סיכויים להיכנס להיריון