4 תשובות
לילי - פרח עדין ויפה. זה ממש יפה
לשמות אין לי כל כך רעיון, אבל התקציר כתוב בצורה ממש חובבנית, הייתי ממליצה לך לא לכתוב סלנגים וקיצורים, ובתקציר אני לא חושבת שהיא אמורה להציג את עצמה:)
רייצל ולואי
באנגלית זה ג'ולי. ואת לא חייבת ישר לספר הכל עליה, תתארי איך זה קורה... אני לא הייתי קוראת סיפור כזה, מצטערת. זה כתוב בצורה חובבנית מידי כמו התחלה של כל סיפור ערסים צפוי.
אנונימית
באותו הנושא: